Özgürlüğe bir hafta kala

Bugün, askerliğe veda etmeme tam yedi gün kaldı. Hani buranın deyişiyle ne cola ne fanta sadece "yedi"gün. Kısacası askerliği yedik bitirdik. Şimdiye kadar nasıl geçti anlamadım gibi geleneksel bir laf etmeyeceğim çünkü fazlasıyla anladım. Başımızda ki komutanı daha önceki yazımda anlatmıştım. Böyle bir komutanımız varken kalan yedi gün bile çile gibi geçer. Ama katlanacağız, o yedi günü de atlatıp memleketime, İstanbul'a geri döneceğim.

İstanbul'da yağmur var diyorlar, esip gürlüyormuş, bahar mayıs dinlemeden. Ah ulan Ali Rıza sadece yedi gün sonra senden kurtulacak ve İstanbul'uma kavuşacağım. Gerçi 16'sı sabahı çıkıp hemen İstanbul'a gelmeyeceğim ama olsun en sonunda askerlikten, Ali Rıza'dan uzaklaşacağım ya o bile yeter. Bugünlerde gündemde olan İnternet sansürü ve seçim hakkında sivil hayata dönünce bir şeyler karalamak istiyorum. Şu son 7 günümde sizinde gününüzü berbat etmemek adına fazla bir şey anlatmayacağım. Hele bir dönelim ben şöyle toparlayıp güzel bir askerlik anıları dizisi yaparım artık.

Yorum Gönder

Görüşlerinizi paylaşın

Daha yeni Daha eski