Ve şeytan konuştu



Erdoğan en sonunda içinde sakladığı şeytanı ortaya çıkarmış oldu. Benzer yaklaşımı çevremde gösterenlere söylediklerimi Erdoğan içinde tekrarlayacağım. Sadece beş kişi için zaman aşımı olmuşta diğer yargılananlar zaten müebbet cezası almışlar. Hadi ya bizi aydınlattınız sayın Başbakan bak hiç bilmiyordum. 


Ya arkadaş nedir sizin bu sayılara takıntınız, zaman aşımının biri beşi onu mu olur? Bizde biliyoruz dediklerini ve zaman aşımı hakkında yazan birçok kişi zaten bu bilgiyi veriyor amacın ne senin? Neden söylemek istediklerini söylemiyorsun, yok hayırlı olsun yok sadece beş kişi için zaman aşımı filan adam gibi söyle kameraların karşısına çık ve söyle oh iyi oldu keşke bende orada olsaydım da bende yakmış olsaydım o kafirleri de. Çünkü biliyorum bunu düşünüyorsun, bilinçaltında bu yatıyor. 


Bu Yezitliklere artık müsamaha göstermeyeceğim. Yok böyle bir şey orada mahkemeden çıkmış insanlara daha ne oluyor demeden panzerlerle su sık, biber gazı sık, copla sonrada kalk belli bir ideolojiye göre olayı kışkırtmamak lazım de. Bir gün insan olmayı deneyin, içindeki şeytanları savunmak yerine çık o kürsüye özür dile, herkes adına vatandaşına sahip çıkmayan devlet adına, yeterince tedbir almayan polis adına, olaya müdahale bile etmeyen Jandarma adına, kurtardığının Aziz Nesin olduğunu fark edip onu linç ettirmeye çalışan itfaiyeci adına herkes adına en azından özür dile. Özür dileyince tüm sorunlar bitecek mi hayır ama bunu yaparsan biraz olsun saygımızı kazanırsın. Ama nerede sende o zihniyet, güya hayırlı olsun için haddimi aştım filan demen gerekirken neredeyse Sivas'ta yakılmış olan insanları suçlu haline getiriyorsun. Yok efendim müebbet yiyenlerin içinde haksız yere yatanlar varmış. Arkadaş gerçek suçluları, provokatörleri buldun yargı önüne çıkardın da biz mi kabul etmedik? Tabii sana göre asıl suçlu Aziz Nesin. Tıpkı o zaman Türkiye gazetesinin ve bilumum dindar faşizan gazetenin söylediği gibi asıl suçlu Aziz Nesin. 


Şimdi yüzünüze tükürsem acaba utanır mısınız? Ben hiç sanmıyorum. Size ağza alınmayacak küfürler saysam ne fayda ne değişecek kendinize mi geleceksiniz. Bu sözleri söyleyebilmek için insanlığınızı kaybetmiş olmanız gerekiyor. Ama galiba siz hiç o insanlığa sahip olamadınız.   

Yorum Gönder

Görüşlerinizi paylaşın

Daha yeni Daha eski