Terketmedi sevdan beni



Bugünde unutmadım seni. İnadına aklımdasın hala. Bitmedi sana dair düşlerim, bitmeyecek. Her bırak peşimi dediğinde daha çok seveceğim seni. Küçük bir çocuk gibi inadına tersine gideceğim rüzgarın. Rüzgara karşı tüküreceğim yine. Başıma ne geleceğini bile bile sevmeye devam edeceğim. Niye diye sorarsan eğer artık hayatı istediğim gibi yaşayacağım. İçimden geldiği gibi yaşayacağım hayatı. Kimsenin ne dediğini düşünmeden küfredeceğim hayata. Kimin okuduğunu düşünmeden basacağım tuşlara umarsızca. Ve sen olacaksın hep hayatımda. Tıpkı hiç yanımdan ayırmadığım diğer aşklarım gibi. Suratını assan da, bağırıp çağırsan da bana hatta gelip yalvarsan bile seni bırakmak yok Çankırı güzeli. 


Biliyorum hiç sevmeyecek, hiç özlemeyeceksin beni. Belki hayatında komik bir hikayeden fazlası olmayacağım. Sen ise benim için hayatımın dönüm noktası. Belki torunlarıma anlatacağım ulaşılmaz bir aşk hikayesi. Seni bırakmak yok. Bu yolun çıkmaz olduğunu bile bile devam edeceğim. Sana inat, sana rağmen seveceğim ben. Ben burada seni sevmeye devam ediyorum güzelim. Bir gün olur bana katılmak istersen eğer her zaman yolumuz açık. Bu köprüden önce son çıkış yok güzelim, hep seni bekleyen yeni bir yan yolum var. Umut fakirin ekmeği ise aşık adamın hayatı mıdır bilmem. Ama sadece umut etmiyorum artık aşkım için inat ediyorum hayata. Bana yoluna git diyen her şeye, kadere ve hayatın tüm dönemeçlerine karşı durmaya hazırım. Başka şekilde hayatıma devam edeceğim belki. İki hayatım olacak belki de. Biri seninle, biri sensiz. Bir gün gelecek biliyorum, düşünmesi bile zor ama seni görmem, koklamam bile imkansız olacak. Ama düşünmekten vazgeçmek yok. 


Ah be Çankırı'nın nadide çiçeği, Ankara bozkırlarının gülü nereden geldin İstanbul'a, nereden rastladım sana. O bal rengi gözlerinle çekmek zorunda mıydın beni içine. Yok artık güzelim beni bırakmış olsan bile ben seni bırakamıyorum. Unutmak imkansız artık seni. Kazıdım gözlerini, sesini, güzelliğini aklıma, kalbime. Şimdiye kadar kimi silebilmiş bu gönülde senden vazgeçsin. Yok ben kendimi kandırıyordum bu kadar zamandır. Vazgeçtim dediğim her an daha çok bağlandım sana. Ama üzülme artık senin etrafında dolaşmak yok. Aşkımı kalbime gömüp sessizce derinden yaşamak en güzeli. İnadına sevmeye devam etmek. Hadi bakalım güzel kız biliyorum bunu da okumayacaksın. Hani bugün olmasa da bir gün rastlarsın belki bir yerde. O kadına mektuplar diye yayınlarım belki. Her seferinde daha derinden ve içten. Bugün yine aklımdaydın, dün söylediklerini ve söylemediklerini düşündüm. Yine seni unuttuğumu düşündüm ama bir baktım unuttuğumu düşünürken bile seni düşünüyorum. Belli ki senin hayaletin beni terk etmeyecek. Onun sayesinde hayata yeniden tutunduğum düşünüldüğünde bırak kalsın orada, bırakmasın. Güzel kadın senin sevgine muhtaç bir kalp var burada, hiç gelmesen de, hiç gelmeyecek olsan da. Umarım benimki kadar saf ve katıksız bir sevgiyle dolar bir gün kalbin. Seni hiç bırakmayacak, inadına sevecek bir adam bulursun. Tekrar sağlıcakla kal güzel kadın, seni seven adam hala burada. 

Yorum Gönder

Görüşlerinizi paylaşın

Daha yeni Daha eski