AKP demokrasisi: "Her muhalif potansiyel teröristtir"







Aman dikkat edin bu satırların yazarı ileri demokrasi şartlarına göre bir terörist olabilir. Ben önceden uyarımı yapayım da sonra yok ben bilmiyorum, yok ben duymadım demeyin. Bilseydim Uludere'de devleti eleştirmenin, Suriye'de düşen uçak hakkında soru sormanın teröristlik olduğunu hiç bulaşır mıydım? Ne var canım Uludere'de alırdık bir Yılmaz Özdil yazısı yanına da azıcık İdris Naim Şahin açıklaması oldu mu sana devleti ve milletiyle bölünmez bütünlüğü savunan bir yazı. Biraz içine tek bayrak, tek dil, tek millette ekledim mi yeme de yanında yat. Suriye olayında ise Yılmaz Özdil olmaz. Orada yandaş medyanın haberlerini ve kalemşörlerini kullanmak lazım. Gerçi adamlarda şaşırdı. Bir füze vurdu, bir uçaksavar, bir düştü, bir yok düşmedi. Pilotlar ölmedi, yok öldü ama yüreğimizde yaşıyor. Ne yapsın adamlarda ambele oldu. 


Zaten şu Suriye meselesini anlayabilmek mümkün değil. Genelkurmay'da ayrı havalarda. Yok efendim önce Suriye tarafından düşürüldüğü iddia edilen diye açıklama yap sonra bir kaç gün sonra düşürülen diye değiştir. Bu devlet büyüklerimiz ne kullanıyorsa aynısından bende istiyorum. Hayır yani baya hafızayı balığa çeviriyor. Aşk acısı çeken adamız yazık değil mi arkadaş, bize de verin markasını filan nereden alıyorsanız bizde kafayı formatlayalım. KESK Başkanı Lami Özgen'e sormuşlar, arkadaş siz niye Uludere'ye gidip mum filan yakacaktınız, amacınız neydi diye. Ülkemizi karalamak ve Avrupa arenasında kötü duruma düşürmek için neden karalama kampanyası düzenlemektesiniz demiş  Savcı efendi. Resmen Uludere hakkında eleştiri yaptıkları için terörist diye suçlanıyorlar. Hani AKP'nin damarına fena bastığı için operasyon düzenlenen KESK var ya onun başkanı. Hani KCK'da PKK'nın şehir yapılanması çökertiliyor diyorsunuz ya onun için hatırlatayım dedim. Alın size KCK, alın size terör örgütü. Siz şimdi çıkıp, Uludere'yi eleştirenler zaten ya terörist ya da terör yanlısıdır derseniz şaşırmam. Bunu diyecek adamda zaten sol yanında kalp değil başka bir şey taşıyordur. Ya da o kalbin tek amacı kan pompalamaktır başka bir işlevi de kalmamıştır. 


Oda TV, Ergenekon deyince kuyruğuna basılmış kedi gibi bas bas bağıranlar neredeyse KCK tutuklamalarında göbek atacaklar. Hepsi için demiyorum yanlış anlaşılmasın ama zaten kendini bilen biliyor, lafım onlara. AKP muhalif olan her kesime bir darbe vuruyor ama herkes nereden yaralandıysa filin orasından tutuyor. Arkadaş kimsede ortada koca fil var diyemiyor, bu nasıl bir körlük. Gerçi görenler de yok değil ama nedense azınlıkta kalıyor. Kısacası bu memlekette gündem ne olursa olsun, iktidarın karşısında yer alan her görüş ve düşünce terörist olarak suçlanmaya mahkumdur. Yani korkma sıradan Türk vatandaşı olur ya bir gün Başbakan ve ya AKP'ye ağız dolusu küfür etme ihtiyacın olursa senide aramıza bekleriz. Zaten yakında memleketin yarısı terörist ilan edilecek. Unutma önce gelen üst mevkilerde yer kapar, ona göre. 

Yorum Gönder

Görüşlerinizi paylaşın

Daha yeni Daha eski