O kadına veda ederken



Söz vermiştim kendime bir daha seni düşünmeyeceğime dair. Yok diyordum bir daha da aklıma gelmez. Hem görmeyecektim uzun süre seni. Ama işte öğrendiklerimden sonra seni düşünmemek imkansız. Burada yazamayacağım, söyleyemeceğim şeyler. Yanlış anlaşılmasın senin hakkında kötü bir şey öğrenmiş değilim. Aksine her gün daha da güzelleşiyorsun gözümde. Ama işte kafamdaki tüm soruların cevabını aldım. Ne yazık ki hep aklıma gelen ama niyeyse hiç kabul etmek istemediğim bir şeydi. Doğrusu senin bu konuda bilmiş konuşmalarını hatırlayınca bu ne perhiz bu ne lahana turşusu demek geldi içimden ama boş ver. Umarım tatilin güzel geçiyordur. Deniz, kum ve sevdiğin adam daha ne olsun. Yanlış anlama kıskandığımdan değil. Sen mutlu oldukça ben de mutluyum. Ama işte bu kadar sert olduğun bir konuda böyle büyük bir taviz vermiş olman doğrusu o gece bana söylediğin hiç bir şeyde samimi olmadığı gerçeğiyle de karşı karşıya getirdi. Oysa ben sana inanmak istemiştim. İnsan aşık olduğu kadına inanmak istiyor. Yalanda söylese sadece inanmak


Bu hafta seni görmediğim için rahat geçti bana. Aslında ben öyle sandım. Evet kovalamacalar yoktu, anlamsız tavırlar. Gerçi şimdi bütün o tavırlar anlam kazandı ama, doğrusu beklemezdim senden. Hani hayal kırıklığı mı dersen biraz. Ancak iş aşka gelince, eğer seviyorsan sonuna kadar arkandayım, unutma. Ben aşka inanan ve saygı duyan biriyim. Aşk için başkalarının hakkını gasp etmediğin sürece bence doğru yoldasınız. Sonuçta seviyorsanız eğer birbirinizi aşkın zamanı ve mekanı olmaz. Umarım mutlu olursun, çünkü bunu hak ediyorsun.


Seni nasıl unutacağımı ise bilmiyorum. Doğrusu bunu kendime her gün soruyorum ama cevabı şimdilik yok. Eskisine göre daha iyiyim ama ne varlığın ne de yokluğun bana iyi gelmiyor. Nasıl olacak böyle? Aslında bildiğim şeyin ne kadar gerçek olduğunu bilmesem de her yol oraya çıkıyor. Şimdi her şeyi dökersem mesela, tek tek yazarsam her şey anlaşılır o kadar. Aslında yakışmıyor da değilsiniz ama insan kendine yakıştırınca başkasının yanında sevdiği hep yapmacık kalıyor. Sanki olmuyor, yakıştıramıyorsun. Neyse bugünler de geçer güzel kadın. Bir gün gelir ben de unuturum elbet. Belki ondan kısa süre sonra kopacaksın ama sanki sende fazla kalmazsın burada gibi geliyor. Bende kalmayacağım zaten. En fazla bu yaz. Daha sonra herkes kendi yoluna. Bir defter daha kapanacak hayatımda. Yeni bir hayata doğru yelken açacağım. Her zaman gidecek yeni bir yol vardır. Sensiz bir hayat nasıl olmalı şimdi bunları düşünmeliyim. Keşke mümkün olsa demeyeceğim çünkü biliyorum mümkün. Ben istemiyorum şu anda tek fark orada. Şimdi sensiz bir hayata alışmak adına yeni bir hayatın kapılarını açmanın zamanı. Sağlıcakla kal güzel kadın. Umarım sevdiğin adamla mutlu bir hayat yaşarsın. Tanrı'dan tek isteğim ben o hayata şahit olmayayım. 

Yorum Gönder

Görüşlerinizi paylaşın

Daha yeni Daha eski