Her yerde sen varsın

Aslında hiç beceremem şiir yazmayı. Çok denedim ama bu konuda biraz beceriksizim. Yine de içimden geldi, bir şeyler karalamak istedim. Nazım tarzında bir şiir. Bir metin gibi topluca bir anlamı var. Aklıma geldi yazdım. Ama hemen yayınlamazsam pişman olup vazgeçebilirim.

Her yerde sen varsın,
biliyorum artık ulaşamam sana
hiç olmadın sana baktığım yerde
aslında hiç olmadın benim için
benim sana duyduğum aşkı
sen başkasına duyuyordun
benim seni sevdiğim kadar
sen onu sevebildin mi?
Yanıtını bilmediğim sorular,
yanıtını hiç aramadığım
sorular.
Dedim ya hala her baktığım yerde
her güzel kadında,
her güzel bakışta,
her ince seste,
senin olabileceğin her yerde
seni görüyorum.
Ama dedim ya ne dün,
ne de bugün aslında
hiç olmadın sen
benim baktığım yerde.
Ben sana bakarken,
sen başka okyanuslara açılmıştın.
Şimdi o okyanuslarda kayboldun
orada buldun gerçek aşkı
ben ise hala arıyorum.
Ne zaman bulurum bilmem
ama sen mutlu ol güzel kadın
sen yeter ki mutlu ol.
Başkası olsa da kalbinde
hala birinin kalbinde
hiç sarsılmayacak bir yerin var.
Sadece bunu bil ve mutlu yaşa,
bir daha gösterme yüzünü bana,
unutup gideyim ardıma bakmadan.
Şimdi yeni bir hayata uyanma zamanı
sensiz bir hayatta yaşamanın zamanı
hadi güzel kadın, git yoluna,
git yoluna ve sadece mutlu ol.

28/08/2012
V. Özen Ertuğ

Yorum Gönder

Görüşlerinizi paylaşın

Daha yeni Daha eski